چطور دلت امد؟

 

کاشکی می تونستم که کاری انجام بدم ولی هیچی از دستم بر نمی اد . اخه چرا ؟عزیزترینت رو ببینی که به چیزی احتیاج داره ولی نتونی براش تهیه کنی ..

خدای مهربون چرا این دنیا این طوریه .. چرا اونی که می تونه کمک کنه کاری انجام نمیده . مگه ما چقدر زنده می مونیم واسه همدیگه این چه رسمیه که بیشتر اونایی که دارن حاضر نیستن به کسی کمک کنن ...شاید خود منم اگر جای اونا بودم حاضر نبودم یه قرون از پولمو به کسی بدم ... چه رسم بدیه !!!!چی می شد اگه همه تو یه سطح بودند کسی بیشتر از کس دیگه ای نداشت .

ولی خدای مهربونم خودت حکمت کاراتو بهتر می دونی که یکی اونقد داشته باشه که حاضر نیست یه قرون از پولش کم بشه یکی دیگم با پول کمی که تو جیبش داره نصفشو به کسی می ده که احتیاج داره و به طرفش دست دراز کرده ...

 تو با این همه ثروت حاضر نشدی به کسی که از خودته و بهت کلی احترام می زاره کمک کنی اونم به عنوان قرض .. فقط قرض ...اون حاضره واسه سلامتی تو از خودش مایه بذاره ولی تو هیچی برات مهم نیست . تنها چیزی که برات مهمه اینه که بگن پولداری ...پولدار ...

خیلی دوست داشتم می تونستم بهت کمک کنم ولی ...اون که واسه کارش می خواست و چیز بدی نبود که بهش ندادی. چرا این همه سنگدلی .چرا ؟ دیگه از این همه دو رنگی خسته شدم ...چطور دلت امد ؟

می دونم خیلی ناراحتی و دلت گرفته ولی به روی خودت نمی اری و می گی مهم نیست ...

وای خدای من هر چی فکر می کنم به هیچ جا نمی رسم ...اخه چرا نمی تونم هیچ کاری برات انجام بدم و هیچ کمکی از دستم بر نمی اد .. جز گریه کردن و اشک ریختن ...

خدای عزیز خودت پشت و پناهش باش و به بزرگیت قسمت می دم که کارشو درست کنی...

85.2.22

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

رو‌ژان چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 ق.ظ http://boooss.blogfa.com

سلام عزیز حالت خوبه؟ مرسی که به من سر زدی راستی اسمت چیه؟

سینا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ب.ظ http://bon1.blogsky.com

سلام شکوه جون
خوشحالم که برگشتی راستی خوب می خونی دیگه؟
درسهات رو میگم امسال دیگه ان شاالله قبولی
یا حق

آیدا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام شکوه جونم. چرا نگرانی . خدا همیشه به بنده های خوبش کمک میکنه . ما همیشه محتاج اونیم نه کس دیگه . اونی که اون بالاس اگه اینو از ته ته دلت بشنوه حتما کمکت میکنه .
اگه حوصله داشتی پیش منم بیا. خوشحال میشم.

تیام یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ب.ظ

دستت درد نکنه همه کارات بی خبریه؟!!! چی شده شکوه چرا پریشونی ؟ امیدوارم بدی ها رو با بدی جواب ندی !!!
راستی جوجه کلاغ که من بودم .. لوس
شادزی

سینا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ http://bon1.blogsky.com

سلام آبجی خیلی مخلصیم
خیلی بی وفا شدیا ؟!!!
جوجه کلاغ؟؟؟؟؟؟
آپم بعد مدت ها

مریم دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ق.ظ http://eghlima.blogsky.com

خیلی وقت بود که به تو سر نزده بودم.اینجاها چه خبر بوده؟
از صمیم دلم برایت دعا می کنم.

اقلیما چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ

تو که هیچ خبری ازت نیست.

تیام پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ب.ظ

شکوه !!!!!!‌ به سلامتی که امتحان دادی مگه نه؟؟؟؟؟
چی شده آبجی چرا خبری ازت نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شادزی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد